Coach4All

Een van de grootste bedreigingen voor onze gezondheid is toch wel chronische stress. Gezonde stress is goed voor ons. Zoek de uitdaging maar op! Maar zodra de stress overheerst tast dit de gezondheid aan. Daarom is het noodzakelijk een goed evenwicht te hebben tussen je fysieke en geestelijke gesteldheid wat bij velen is verstoord. Dit kan veroorzaakt worden door een streven naar welvaart waarbij welzijn uit het oog verloren wordt. Hervind balans en verminder klachten zoals overmatig piekeren, slaapproblemen, vermoeidheid, burn-out klachten, angsten en depressieve kenmerken. Maar denk ook aan klachten gerelateerd aan een auto-immuunziekte of een ongezonde relatie met betrekking tot eten of met jezelf.

Kennis maken

Ik maak graag eerst persoonlijk kennis met je in een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. We bekijken dan samen wat voor jou het beste is. Dit is overigens een uitstekende manier om te ervaren of het een goed idee is een traject bij Coach4All te gaan volgen. Door op deze vertrouwelijke manier met elkaar om te gaan, behaal je de beste resultaten.

Facebook

Wil je geregeld op de hoogte worden gebracht van mijn activiteiten en aanbiedingen? Volg coach4all dan via facebook.

>>Klik hier<<

Mijn werkwijze als psychosociaal Coach & Counsellor kenmerkt zich door een concrete en praktische aanpak. Bij een 1-op-1 begeleidingstraject zijn een paar gesprekken vaak voldoende om je weer op weg te helpen. Vaak zoeken mensen mij op in periodes van onzekerheid, ontevreden zijn over zichzelf of over het contact met de buitenwereld. Er kan een gevoel ontstaan van “vastzitten” in bepaalde patronen waar je maar moeilijk van los kunt komen. Ik leer je op een positieve manier hier inzicht in te verkrijgen, zodat je minder automatisch zult reageren vanuit oude gewoontes met als belangrijkste uitgangspunt het aanleren van nieuw gedrag waardoor je weer steviger in het leven komt.

Deze ‘life-changing’ sessies bevatten een breed scala aan technieken die je kunnen helpen om jouw doelstellingen te bereiken; Korte Oplossingsgerichte Begeleiding, cognitieve gedragstherapie, NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren), ZKM methodieken, RET, Mindfulness en uiteraard de meer traditionele psychosociale benaderingen.

Een verwijzing van de huisarts is niet nodig. Je kunt gewoon rechtstreeks contact met mij opnemen.

Hatha Yoga

Er bestaan meerdere vormen van Yoga. Alle lichamelijke vormen van Yoga vallen onder Hatha Yoga, dus ook Power Yoga, Ashtanga Yoga en hot Yoga. Het is een afwisseling van inspanning en ontspanning om lichaam en geest in balans te brengen. De les bestaat uit een harmonieus geheel van oefeningen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayama), die met aandacht en geduld worden uitgevoerd. Er zijn ook krachtige en dynamische oefeningen. De les wordt afgerond met een totale diepe ontspanning (shavasan). Hatha Yoga vermindert stress en heeft een zeer gunstig effect op het zenuwstelsel, gewrichten, klieren en organen. Over het algemeen treedt er een versoepeling op in het lichaam en wordt de ademcapaciteit verbeterd. Het brengt de geest tot rust en zorgt voor nieuwe energie. Yoga is absoluut niet prestatiegericht en toegankelijk voor iedereen. Hatha Yoga leent zich uitstekend voor het behandelen van het leren omgaan met o.a. spanningsklachten, burn-out en depressie, hoofdpijn, rugklachten en ademhalingsproblemen zoals hyperventilatie.

Power yoga

Power yoga (ook wel ashtanga vinyassa yoga genoemd) is een krachtige dynamische vorm van Hatha Yoga. De les bestaat uit een ”flow” van oefeningen waarin de yogahoudingen bewegend worden uitgevoerd met nadruk op verbetering van de fysieke conditie, ondersteund door een speciale ademtechniek om een gezond en sterk lichaam te krijgen. De les eindigt met een totale diepe ontspanning. Het combineert de onmiskenbare voordelen van de klassieke yoga voor de geest met een eigentijdse dynamische training voor het hele lichaam. Het maakt gebruik van natuurlijke bewegingen die het hele lichaam beïnvloeden. ‘Power’ staat dan ook niet voor macht of kracht, maar voor energie. Power Yoga is een totale work out waarin de gehele mens aan bod komt. In een Power Yoga sessie komen lichamelijke en mentale kracht, souplesse, conditie en evenwichtigheid allemaal aan bod. Het helpt bij verminderen van stress en spanning, verhoogt energie en vitaliteit, helpt bij afvallen, verbetert kracht, souplesse en balans, verbetert de verbranding en de stofwisseling en helpt ook bij slaap en ontspanning. Het werkt dus niet alleen fysiek, maar zeker ook mentaal. En misschien nog wel belangrijker, poweryoga heeft een positieve invloed op je innerlijk. Je wordt er mentaal zowel sterker als flexibeler door.

Hoe snel werkt het?

Als je eenmaal per week oefent dan zul je binnen een half jaar merken dat je sterker en leniger wordt. Als je twee tot drie maal per week oefent dan kom je tot behoorlijk grote veranderingen en als je elke dag oefent dan verander je daarmee je leven. Eén keer per week een Yoga les volgen lijkt niet zo’n grote inzet: toch verandert het meer dan je zo zou denken. Je gaat namelijk de rest van de week je lichaam anders gebruiken, je wordt je meer bewust van je houding, je manier van bewegen en je ademhaling. Dat werkt enorm door. Twee tot drie maal per week oefenen lijkt best veel, maar als je een paar keer per week naast de lessen, een paar oefeningen en/of –series thuis doet, dan ben je echt al een heel eind in de goede richting. Als je elk dag Yoga doet dan verander je daarmee je leven. Het kan je bij heel veel dingen helpen. Dillema’s, keuzes, gezondheidskwesties. De één zal zich prettiger voelen bij 1x per week, de ander bij 2 tot 3x per week en weer een ander bij 5 à 7 x per week, maar als je het doet met de frequentie die het beste bij jou past, dan werkt het hoe dan ook 100% om de ultieme vorm van jezelf naar boven te halen.

Leer anders met jezelf omgaan.

Wat is Mindfulness?
Mindfulness staat voor open en bewust aanwezig zijn in het huidige moment. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat mindfulness staat voor het helemaal wakker zijn en zonder (voor)oordeel kunnen waarnemen wat er in het hier-en-nu plaatsvindt. Dit klinkt simpel, maar blijkt in de praktijk niet zo gemakkelijk. Vaak krijgen we zaken maar half mee en doen we (te)veel op de automatische piloot. Hierdoor reageren we op een manier op onze omgeving, waar we zelf en ook onze omgeving, last van hebben.
Druk, druk, druk….
Het leven wordt steeds jachtiger. Alles moet sneller, efficiënter en beter. Wij eisen steeds meer van onszelf. De hoeveelheid prikkels is enorm toegenomen met de komst van tv, computer, mobiele telefoons, iPod’s en iPad’s. Langzamerhand is het bijna noodzakelijk geworden om al die prikkels te gaan managen. Mindfulness helpt om weer even tot jezelf te komen en om op een slimme manier om te gaan met stress.
Stress
De een heeft veel last van stress, neemt het werk mee naar huis en zoekt allerlei manieren om de stress af te reageren. De ander laat eigenlijk nog maar heel weinig binnen en lijkt nauwelijks nog geraakt te worden door stress. Emoties zijn nauwelijks zichtbaar en lijken niet echt meer binnen te komen. Probleem hierbij is dat, als je negatieve emoties bewust of onbewust niet binnenlaat, ook je vermogen vermindert om positieve emoties te ervaren. Het leven wordt vlakker en je wordt minder geraakt. Bovendien loop je het risico dat er zich van alles onderhuids ophoopt dat er via omwegen uit moet komen.
Wat je echt wilt
Mindfulness is ook je openen voor wat er echt speelt, ook in jezelf. Als je open aandacht hebt voor je binnenwereld, ga je na verloop van tijd voelen wat je eigenlijk wilt in je leven. Je gaat min of meer luisteren naar de stem van je hart. Dit klinkt misschien wat zweverig. Maar het gaat hier eigenlijk alleen maar om het vermogen om te voelen wat je echt wilt, te voelen wat je echt gelukkig maakt. Dit klinkt simpel, maar vaak is ‘de stem van ons verstand’ zo luid dat we niet horen wat we eigenlijk diep van binnen weten.
Niet-oordelen
Misschien wel het moeilijkste onderdeel van mindfulness is het niet-oordelen: iets waarnemen zonder er meteen een etiket op te plakken of het te waarderen. We vinden iets prettig of vervelend, goed of fout. In een flits hebben we ons oordeel klaar zonder dat we ons daarvan bewust zijn. En vanuit dat oordeel zien we alleen nog dat wat ons oordeel verstevigt. Niet-oordelen vergemakkelijkt acceptatie. In ieders leven zijn er een aantal vervelende zaken die men niet (meteen) kan veranderen. Per definitie is het dus handig om hiermee te leren leven. Met name bij pijn en stress is acceptatie moeilijk en blijft er vaak veel verzet. Het leren om niet te oordelen over je ervaringen geeft ruimte om nieuwe dingen te ervaren. Om te kunnen genieten van kleine dingen in je leven, ondanks het feit dat er grote problemen spelen. Mindfulness gaat dan eigenlijk ook over het leren “Ja” te zeggen tegen het leven.
Acceptatie
De ervaring ongefilterd toelaten is best spannend. We hebben geleerd dat ervaringen ongewenste gevoelens en gedachten kunnen oproepen en dat willen we vermijden. Hiervoor hebben we een heel repertoire aan mechanismen ontwikkeld en we denken dat we ons zo kunnen beschermen tegen de moeilijke dingen in ons leven. In ieder leven zijn echter moeilijkheden. Veel van onze energie gaat verloren als we moeilijkheden ontkennen of proberen te vermijden. Door aandacht te schenken aan de moeilijkheden, een situatie te accepteren zoals die is, ontstaat ruimte voor een keuze.
Het accepteren van de situatie zoals ze is wil niet zeggen dat we niets mogen veranderen. Alles wat men kan oplossen moet men vooral oplossen. Alleen wat niet (op dit moment) opgelost kan worden, kan men beter accepteren zoals het is.
De mindfulness training
De mindfulness training bestaat uit 8 bijeenkomsten, waarin men leert mindfulness te gebruiken om bewuster en beter om te gaan met stress, pijn en ander ongemak. Daarnaast gaat deze training verder dan alleen maar slim omgaan met stress. Deze training leert ook om eerder stil te staan bij de zaken die er echt toe doen, zowel de grote als ook de kleine dingen. We leren om bewust en open aanwezig zijn bij wat er nu gebeurt. Gewoon zijn met wat is.

Mindfulness helpt

Oefen en onderzoek jouw mogelijkheden om bewuster in het dagelijks leven te staan. Ik vind dat mindfulness trainingen toegankelijk moeten zijn. Daarom hou ik de kosten laag en organiseer ik trainingen bij jou in de buurt.

Herken je dit?
Eten als medicijn tegen emoties…
Eten uit gewoonte….
Niet eten om af te vallen….
Ik weet niet zo goed wat echt gezond is….

Voor diegene die de worsteling met de fysieke en psychologische kanten van diëten, gewicht, gezondheid en geluk kennen;
Er is een makkelijke weg naar een stralend leven!

Eet jezelf slank en gezond…

Lezing: Je bent wat je (w)eet

Stemming, (eet)gedrag, energie, aandacht, geheugen etc. zijn afhankelijk van de juiste voeding en beweging. Het is maar dat je het (w)eet! Zijn er dingen die we zelf kunnen doen om mentaal en fysiek in balans te komen? Gelukkig wel! En dat is waar deze lezing over gaat ter informatie voor de volledige training van Je bent wat je (w)eet.

Inhoud lezing
• De rol van voeding op onze stemming, stabiliteit, energie, gedrag, stress beheersing, leervermogen, aandacht, concentratie, plezier in het leven, eetlust, zin in bewegen, je immuunsysteem etc. Het is bijna niet te bevatten hoe groot de beïnvloedbaarheid van voeding op ons hormoonsysteem heeft.
• De wisselwerking tussen ons brein, fysieke gezondheid en gedrag.
• Welke leefstijl en milieu factoren spelen een rol in dit geheel.
• Stress en de negatieve invloed hiervan op ons totale systeem (fysiek, mentaal, hormonaal).

Training Je bent wat je (w)eet

6 avonden van 2,5 uur verdeeld over een periode van zes weken.
Componenten zoals voeding, beweging, ademhaling, yoga en mind set worden uitgelegd en aangeleerd. Ervaar zelf de gecombineerde kracht van deze facetten en beïnvloedt je mentale en fysieke gezondheid. Ervaar mentale en fysieke controle.

Cursusinformatie zaterdagcursus
We organiseren deze training ook op zaterdag in Asten van 10.00 tot 16.00 uur. Dit beslaat dan twee zaterdagen.

Dit is een training van motivatie en persoonlijke begeleiding waarin tevens gedrag, voeding en fysieke aspecten op jou worden afgestemd zodat het steeds minder moeite kost het nieuwe leefpatroon vast te houden en je gezondheid optimaliseert.

Aantal deelnemers
Minimaal 6 en maximaal 10.

Een van de grootste bedreigingen voor onze gezondheid is toch wel chronische stress. Gezonde stress is goed voor ons. Zoek de uitdaging maar op! Maar zodra de stress overheerst tast dit de gezondheid aan. Daarom is het noodzakelijk een goed evenwicht te hebben tussen ontspanning en inspanning. Het evenwicht tussen de fysieke en geestelijke gesteldheid raakt bij velen verstoord. Dit kan veroorzaakt worden door een streven naar welvaart waarbij welzijn uit het oog verloren wordt.
Even weg uit de hectiek van alledag.

Een verwendag met diepgang; een eendagsretraite met yoga, ademoefeningen, theorie gekoppeld aan specifieke onderwerpen met bijbehorende opdrachten en nog veel meer. Een complete dag met de focus op ontspanning als tegenhanger in deze steeds meer individualistische maatschappij die alleen maar draait om snel, sneller, snelst en waar we steeds minder toekomen aan ruimte en tijd voor onszelf en voor elkaar.

Er zijn veel weekenden en weken waar je dit ervaart, maar deze retraites zijn lang niet altijd toegankelijk voor iedereen. Vaak zijn ze duur en soms kan je gewoon niet een hele week vrij nemen van je werk of familie. Daarom één dag. Ik wil graag iedereen de kans geven om dit gevoel te ervaren. Connectie. Ontspanning. Energie. Inspiratie. Voor zoveel mogelijk mensen. Een cadeautje, voor jezelf maar eigenlijk voor iedereen!

Retraite voor een dag zijn minivakanties met de focus op verbinding maken met jezelf en met anderen die telkens een ander thema zal beslaan. Even een dag uitzoomen en stilstaan bij jezelf wat zorgt voor inzichten, zelfreflectie en de weg vrij maakt voor verandering.

Diverse thema’s:
Leer omgaan met spanning en emoties
Burn-out te lijf
Zelfcompassie
Je bent wat je (w)eet

Donderdag retraite 10.00 uur – 16.00 uur
Zaterdag retraite 10.00 uur – 16.00 uur

De kosten dag bedragen € 85,- incl. lunch, koffie/thee en uitgebreide syllabus.
Prijs voor zakelijke markt op navraag.

Aantal deelnemers
Minimaal 4 en maximaal 8

Kijk voor data op de agenda en meld je aan via het contactformulier of 06-53557601.

img_7087

Al als klein kind had ik de wens om meer inzicht te willen ontwikkelen in de mens. Deze behoefte is blijven bestaan en is onuitputtelijk. Ik ben constant op zoek naar manieren om mezelf telkens verder te ontwikkelen om de ingebouwde vermogens van de mens zo optimaal mogelijk te gebruiken om een vitaal, gezond en gelukkig leven te leiden. Ik ben een Coach & Counsellor in hart en nieren. Inmiddels doe ik dit al meer dan 10 jaar – vanuit mijn eigen praktijk. Ik heb me door de jaren heen verder gespecialiseerd op persoonlijke ontwikkeling, fysieke en mentale gezondheid en yoga.

Mijn naam is Astrid Manders, 44 jaar oud en woon in Asten. Ik ben een Coach & Counselor in hart en nieren. Naast moeder zijn van vier kinderen, heb ik mijn doel gevonden mensen te begeleiden hun eigen kracht en kwaliteit te vinden. Ik heb diverse opleidingen en trainingen gevolgd waaronder een HBO Coaching & Counseling, Gezondheidspsychologie, Master NLP, Mindfulness, gecertificeerd yogadocente en ben ik Wim Hof Methode instructeur.

Steekwoorden zijn nuchter, humor, geduldig, empatisch, rust, enthousiast, helder, doortastend, inlevend.

Als reumapatiënt ervaar ik dagelijks de vele voordelen van yoga en de Wim Hof Methode. Ook ik voel me veel sterker, heb meer energie, maar vooral zijn mijn klachten met 70% verminderd! Enkel door het toepassen van de diverse facetten van cognitieve kennis, koude training en yoga. Ontdek je eigen kracht en invloed op je mentale en fysieke gezondheid, ervaar lichaamscontrole. Het is voor ieder mens mogelijk een gezond en gelukkig leven te leiden, vol energie en daar past deze eclectische methode volledig in!

Persoonlijk Coaching/Counselling traject

Kennismaking circa 30 minuten: gratis.
Consult particulieren (per 60 minuten): € 79,50 incl. BTW.

Workshop Wim Hof Methode

Twee dagdelen van 10.00 uur – 16.00 uur, incl. lunch
€ 95,-

Yoga abonnement

1 les = 1,15 uur
Maak gebruik van een gratis proefles!

Maandabonnement
1 x per week = € 30,-
2 x per week = € 47,50
Onbeperkt = € 52,50
Losse lessen (zonder abonnement) = € 10,-

Training Optimaliseer je gezondheid!

(aanvang op basis van inschrijving)
Oriëntatie training 2 avonden van 2,5 uur
€ 89-

Zaterdagcursus van 10.00 tot 16.00 uur, incl. lunch
€ 99,-.

Verdieping training 6 avonden van 2,5 uur
€ 229,-.

Prijzen gelden per persoon en incl. BTW koffie, thee en uitgebreide manual.

Training Omgaan met reuma!

Oriëntatie Training 2 avonden van 2,5 uur
€ 89,-.

Zaterdagcursus van 10.00 tot 16.00 uur, incl. lunch
€ 99,-

Verdieping Training 6 avonden van 2,5 uur
€ 229,-

Voor alle abonnementen geldt

• Lesgeld per twee maanden vooraf voldoen via bank of contant.
• Eerste betaling: minimaal 2 kalendermaanden.
• Opzegtermijn: een opzegging dient per mail te worden verstuurd met een termijn van een maand.
• De vakanties zijn inbegrepen in het lesgeld. Het vaste maandelijkse bedrag is gebaseerd op het jaarlijks aantal geplande lessen.
• De vakantie sluitingsweken zijn hier al vanaf gehaald.

8-8-2017

Ik heb al ontzettend veel geleerd en mooie stappen gezet, en merk dat het me echt helpt. Merk daarnaast ook dat het momenteel behoorlijk druk is en dat ik juist nu de behoefte hebben om de dingen die ik geleerd heb vast te houden en verder uit te rollen. Lieseth

8-8-2017

Ik wil je bij deze super bedanken voor je tijd en energie die je in ons traject hebt gestopt. Het heeft mijn leven veranderd, wauw! Patricia

27-5-2017

Bij deze wil ik je bedanken voor het traject dat we samen hebben afgelegd en de wijze levenslessen die ik van je heb gehad. Mijn schrift en de kopietjes die ik van je heb gekregen zal ik nog regelmatig raadplegen. Nogmaals bedankt!! Marianne

1-12-2016

Alhoewel ik flink wat reserves en twijfels had om naar een coach te gaan om bepaalde problemen te bespreken wil ik hier melden dat ik vanaf de dag dat ik bij Astrid binnenstapte geen moment spijt heb gehad dat ik dat gedaan heb. Ze wist op een fijne en prettige manier me na te laten denken over waarom en hoe ik bepaalde beslissingen neem in mijn leven. Door me te wijzen op de vaste patronen en eigenschappen die ik mezelf aangeleerd heb is het me gelukt om deze op een positieve manier aan te passen en om te buigen. Ik heb van haar geleerd om buiten de bestaande structuren te kijken en ook om bepaalde gebeurtenissen los te laten. Ik kijk dan ook positief terug op de sessies die ik met Astrid gehad heb. Bedankt voor alles! Tom

11-10-2016

Dankzij jouw begeleiding kan ik in deze moeilijke tijd terugpakken op wat ik begin dit jaar van jou geleerd heb. Ik heb mijn schriftje wat jij mij gegeven hebt er weer bij gepakt en zag dat ik in de afgelopen periode in mijn oude patronen bij gestapt, zoals mezelf wegcijferen. Ik weet nu ook wat ik kan doen om hieruit te komen, dat heb ik tenslotte begin van het jaar ervaren tijdens de begeleiding. Wat heb ik gedaan? Ik heb mezelf belangrijk gemaakt en heb geluisterd naar mijn behoeftes (rust, bezinning, alleen zijn). Daarbij heb ik de wetenschap en het vertrouwen dat ik de juiste keuzes voor mezelf maak of ga maken. Bedankt daarvoor. Liefs, Wilma

17-09-2016

Astrid hield mij een spiegel voor, waardoor ik mezelf behoorlijk ben tegengekomen. Vanaf dat punt zijn we flink aan de slag gegaan en ben ik (samen met Astrid) opgeklommen tot waar ik nu sta. Ik sta weer sterk in het leven. Zij heeft mij hierin enorm goed begeleid. Ze heeft mij geleerd om dichter bij mezelf te komen en te blijven. Alsook heeft ze mij handvaten gegeven waarmee ik verder kan. Manja,

30-8-2016

Ik ben nog steeds erg blij dat ik via een vriendin, die erg positief was over jou, bij jou ben gekomen. De gesprekken met jou hebben mij inzicht gegeven in eigen gedrag. Doordat ik leerde waardoor ik me bepaald gedrag had aangeleerd ben ik in staat geweest dit te veranderen. Dit heeft me sterker gemaakt en dat heeft me veel opgeleverd. Wat ik ook erg fijn vind is dat ik steeds weer bij je terecht kan omdat het leren over mezelf niet stopt. Soms zijn er gebeurtenissen die me uit evenwicht brengen en dan is het fijn dat een enkel gesprek met jou er voor zorgt dat ik weer verder kan. Ik heb ontzettend veel van je geleerd en dat wat ik steeds weer terug haal is dat wat er ook gebeurt ik zelf altijd een keuze heb hoe ik er mee om wil gaan. Bedankt daarvoor. Lieve groet Antoinette

7-8-2016

Beste Astrid,
Een aantal jaar geleden merkte ik dat ik er met mezelf niet uit kwam. Ik kon er de vinger niet op leggen maar echt gelukkig was ik niet. Dit gevoel sluimerde maar waardoor ik op automatische piloot door ging. Ik had al vele goede verhalen gehoord over de goede sturing en hulp van Astrid, dus ik dacht ‘let’s give it a shot’.. Nou, ik kan best zeggen dat ze mijn leven in een hele positieve zin veranderd heeft. Uiteraard heb ik het ook zelf moeten doen maar wel met twee GOUDEN handvatten. Ik ben Astrid nog altijd heel dankbaar en dat mag best gezegd worden! Marty

28-5-2016

Beste Astrid,
Ik ben erg geholpen door Astrid. Via een combinatie van technieken leerde ze me meer zelfvertrouwen en innerlijke rust te krijgen, evenals technieken voor de momenten waarop je even het idee hebt geen grip te hebben. Het heeft mij handvatten gegeven, welke ik ook in toekomstige situaties kan toepassen. Gr. Reily

Beste Astrid,
Je hebt me ontzettend fijn geholpen bij het terugvinden van mezelf, het terugkeren naar mijn basis en het uitzetten van de bakens op weg naar een toekomst vol rust, genieten en optimisme! Dank je wel! Gr. Marieke

Beste Astrid,
Het gaat goed met me, ook al komen er soms oude patronen voorbij. Het verschil is dat ik het nu herken, en dat ik er van een afstandje naar kan kijken. Dankzij jouw goede tips en door jou verkregen inzichten heb ik het aardig onder controle. Heb enorm veel aan je gehad en zelfs mijn kinderen hebben er baat bij. Mocht het nog ooit nodig zijn weet  ik je te vinden. Wens je veel succes met je praktijk, voor mij heb je heel veel betekend. Bedankt! Ilse

Beste Astrid,
Ik kijk terug op een heftige periode waarin jij een grote rol hebt gespeeld. Ik ben je daar dankbaar voor omdat ik jouw steun, tips en positiviteit enorm heb gewaardeerd. Het heeft me verder geholpen in een persoonlijk proces wat nog lang niet is voltooid. Dat realiseer ik me heel goed. Er komen nog steeds veel zaken op mijn bordje waarmee ik iets moet maar heb voldoende handreikingen gekregen van jou om ermee verder te kunnen. In het leven zal dat altijd blijven en een positief zelfbeeld is een belangrijke voorwaarde. Dat heb je mij weer gegeven. Ik wil benadrukken dat jij daar een grote bijdrage in hebt geleverd en je daarvoor ontzettend bedanken. Weliswaar zonder bloemen of fanfare maar vanuit een diepe bewondering voor jouw vak en jou in het bijzonder. ’T Ga je goed, heel veel groeten van mij. Patrice

Beste Astrid,
Ik wil je even bedanken voor mij te zien als persoon, aangezien je de eerste bent die me niet voor gek verklaard! Ik voel me erg op mijn gemak bij jou en wil liever wachten dan weer een nieuwe weg inslaan met een ander. Je hebt me al enorm geholpen en ik lees graag terug in mijn schrift en merk dat ik in deze korte tijd al veel heb bereikt met jou samen. Tonnie

Contact

Coach4All
Polderweg 58
5721 JG Asten
info@coach4all.nl
06-53557601

K.v.K. 17263287
Bankrelatie Rabobank NL33 RABO 011.17.76.538

Algemene voorwaarden: Download PDF

Agenda

Wekelijks:.
Hatha Yoga les
Woensdag 09.00 – 10.15 uur
Woensdag 19.30 – 20.45 uur
Vrijdag 09.00 – 10.15 uur

Power Yoga les
Maandag 19.30 – 20.45 uur

Zaterdag 21 april 2018: Eéndagsretraite Leer omgaan met spanning en emoties
Zaterdag 5 mei 2018: Eéndagsretraite Je bent wat je (w)eet.

Contactformulier